Meme Estetik Ameliyatı

12Jan10

gogus-estetigiMeme, kişinin kadınlığını simgeleyen erojen organlardan birisidir. Memenin kişinin kadın olduğunu vurgulayan en önemli organ olduğunu düşünüyorum. Her sağlıklı kadın,estetik olarak güzel görünümlü memelere sahip olmak ister. Meme dokusunda estetik ve fonksiyonel sorunlar birarada olabilir. Bunlar arasında meme dokusunda aşırı büyüklük, sarkma, belirgin ölçüde küçüklük, meme dokusunun hiç olmaması ve bunların değişik kombinasyonları yer almaktadır.

Meme ile ilgili hangi ameliyatı yaparsak yapalım hastalarımın ve benim zihnimde bazı sorunlar oluşmaktadır. Bunlar arasında ameliyat sonrasında neticenin natürel olup olmaması, kalacak izin büyüklüğü, ameliyat sonrasında yaşanacak olası sıkıntılar ve anestezi ile ilgili sorunlar yer almaktadır.

Meslek hayatım boyunca yaptığım tüm ameliyatlarda natürel-doğal bir netice elde etmek her zaman ilk amacım olmuştur. Dolayısıyla benim yaptığım vakalarda çoğunlukla natürellikle ilgili sorunu ne ben ne de hastam yaşamamıştır. Bu sorunu çözebilmenin tamamen estetik görüş açısyla ilgili olduğunu düşünüyorum

Meme ameliyatları(küçültme, büyütme veya dikleştirme) sonrasında kalacak olan iz tamamen uygulanacak teknik ve hastanın muayene bulguları ile alakalıdır. Estetik cerrahi konseptini tamamen ruhuna sindirmiş bir cerrah olarak izlerden nefret etmem doğal bir sonuçtur. Meme estetiği ameliyatlarında her hastada aynı tekniği uygulamak mümkün değildir ve doğru da değildir. Hastanın muayene bulgularına göre en uygun tekniği seçebilmek yani doğru endikasyonu koyabilmek cerrahi tecrübe ve bilginin en doğal sonucudur. Dolasıyla bu konuda çok fazla düşünme ve araştırma olanağını kendime yarattım. Hangi tekniği kullanırsam daha az ize neden olurum ve olası gebelik sonrasında süt verme ( emzirme) ile sorunları minimalize ederim. Tüm bu araştırmalar ve tekniğimi geliştirme çabalarımın meyvesini memnun hastalar grubu şeklinde topladığımı düşünüyorum.

Meme ameliyatlarım sonrasında hastalarımın ağrı sorunu yaşamamaları ve özellikle ameliyat gününde dahi taburcu olabilecek durumda olabilmeleri uyguladığım tekniklerin rafine olduğunu bana düşündürtmektedir.

No Responses Yet to “Meme Estetik Ameliyatı”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

